Introducing Correlative Feedback as an Investigative Framework to Analyze Motivation on EFL Students - انجام پایان نامه ارشد زبان انگلیسی
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

    برگزاری کلاس خصوصی SIC مکالمه فوق فشرده در 2 ماه
    یادگیری زبان با روش های پیشرفته بصورت Native Like
    شکستن باورهای غلط آموزش و یادگیری زبان
    افزایش 100 % یادگیری
    با تکنیکهای ساده، کاربردی، و کاملا علمی

Introducing Correlative Feedback as an Investigative Framework to Analyze Motivation on EFL Students

۳۰ دی ۱۳۹۶
14 views
بدون نظر

مشخصات

نام فایل

Introducing Correlative Feedback as an Investigative Framework to Analyze Motivation on EFL Students

حجم فایل

274 کیلوبایت

فرمت فایل

pdf

لینک کوتاه

https://mhajebi.ir/?p=473

قیمت

10000 تومان

لینک خرید / دانلود

10000 تومان – خرید

ABSTRACT

The purpose of this research is to approve the relationship between corrective feedback and ELT students’ motivation. The design of the study is both quantitative and qualitative research. Two hundred and forty participants were selected from grad 1 to pre-university at high school in Bandar Abbas. The instruments used in this study were questionnaire and interview to determine students’ perception on their views on using corrective feedback in the English class and also to investigate whether the use of corrective feedback has great effects on students’ motivation. The Results of the study shows that the students have positive attitudes about using corrective feedback and the use of corrective feedback is more effective in improving students’ learning and their motivation. The findings of the study would be for foreign language learning, EFL students and Teachers. 

Keywords: ELT, Motivation, feedback, Correlative feedback

برچسب ها

    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

    آدرس ایمیل

    hajebi2020@gmail.com

    تلفن تماس

    09179000800