تز دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی با فرمت ورد - انجام پایان نامه ارشد زبان انگلیسی
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

    برگزاری کلاس خصوصی SIC مکالمه فوق فشرده در 2 ماه
    یادگیری زبان با روش های پیشرفته بصورت Native Like
    شکستن باورهای غلط آموزش و یادگیری زبان
    افزایش 100 % یادگیری
    با تکنیکهای ساده، کاربردی، و کاملا علمی

تز دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی با فرمت ورد

۸ بهمن ۱۳۹۶
74 views
بدون نظر

مشخصات

نام فایل

تز دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی با فرمت ورد

حجم فایل

1,15 مگابایت

فرمت فایل

word

لینک کوتاه

https://mhajebi.ir/?p=201

قیمت

300000 تومان

لینک خرید / دانلود

300000 تومان – خرید

Title: IRANIAN EFL LEARNERS’ WRITING ABILITY AND WRITING STRATEGIES IN TWO DISCOURSE TYPES

This study investigated the writing strategies of Iranian EFL learners with different levels of writing ability in narrative and argumentative essays. Three good writers and three poor writers were selected from 32 initial volunteers based on their level of proficiency. Data were gathered from these participants in two writing tasks through four different sources, namely think aloud protocols, stimulated recalls, post-writing interviews, and their written products. The strategic behaviors of each individual writer were initially derived from single case analyses. After that, cross case analyses were performed across different writing tasks and different groups of writers.

The findings revealed that writing was a complicated recursive process of meaning discovery. Both groups of writers used certain writing strategies in combination to approach the different tasks, interact with the texts, generate new ideas, and modify their texts. The degree of recursiveness was different between good writers and poor writers. The two groups of writers were found to employ different writing strategies in the way they interact with the emerging text, ability to see their text as a whole, concentrating on meaning, and lowering cognitive load. Another difference between the two groups of writers was that the poor writers followed almost the same writing behaviors across two different writing tasks while the good writers appeared to modify the way they composed different writing tasks.

این تز بصورت کامل و دقیق نگارش شده است و تمامی مطالب مربوط به موضوع را شامل می باشد دارای چندیدن Appendix استاندارد است. تعداد صفحات ۳۸۵

توجه: این فایل بصورت ورد می باشد و براحتی قابل تعغیر است میتوانید آن را با موضوعی ادغام کنید و یک تز عالی داشته باشید.

برچسب ها

    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

    آدرس ایمیل

    hajebi2020@gmail.com

    تلفن تماس

    09179000800